جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

راهنمای تکمیل فرم ثبت و پیگیری شکایات

بازدید کننده محترم : در صورت تمایل می توانید شکایات و انتقادات خود را از طریق این سیستم  با توجه به نکات زیربه مدیریت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ارسال نمائید.

 

  • به منظور سهولت فرآیند ثبت شکایات، می توانید ابتدا متن شکایت خود را در صفحه word  تایپ و سپس با مراجعه به بخش "ارتباط با ما - ثبت و پیگیری شکایات - ثبت شکایات" متن خود را به کادر "متن شکایت" منتقل نمایید. در ابتدای این متن لازم است "نام واحد" و یا  "نام مسئول واحد" تایپ گردد.
  • در کادر"نام واحد" باید نام واحدی که از آن شکایت دارید ثبت گردد.
  • در کادر  "نام و نام خانوادگی" و "شماره تلفن" اطلاعات مربوط به خود را وارد نمائید. برای شماره تلفن های ثایت ورود کد شهر الزامی است. 
  •  چنانچه برای رفع مشکل پیشنهادی دارید می توانید آن را در کادر "راهکار و پیشنهاد" تایپ نمایید.
  • پس از انجام مراحل فوق باید کد امنیتی نشان داده شده را در کادر مربوطه تایپ نمائید، درصورت مشخص نبودن کد امنیتی می توانید روی علامت فلش (علامت به روز رسانی) کنار کادر کد امنیتی کلیک کنید تا کد جدید نمایش داده شود. 
  • پس از ثبت کامل شکایات، "کد پیگیریدر اختیار شما قرار خواهد گرفت که از طریق آن پیگیری وضعیت شکایت میسر خواهد بود.
  • پیگیری شکایت ثبت شده را می توانید از طریق مراجعه به بخش "ارتباط با ما - ثبت و پیگیری شکایات - فرم پیگیری شکایات" با وارد نمودن کد پیگیری و کلیک روی دکمه "جستجو" انجام دهید.