مدیر کل
بندر و دریانوردی خرمشهر از استقرار میز خدمت در این اداره کل خبر داد.
به گزارش
روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی گفت: بر اساس بخشنامه
رئیس جمهور، برای پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم از ابتدای تیر ماه میز
خدمت در بندر خرمشهر مستقر شد.
وی تحقق
شعار شهروندی، تسهیل در روند بروکراسی اداری، تسریع خدمات دهی به مردم و تکریم
ارباب رجوع، انتقال مستقیم انتقادات و پیشنهادها، ارتقای رضایت مندی مراجعه
کنندگان و در دسترس بودن مسئولان بندر خرمشهر را از جمله مزایای برپایی میز خدمت
در این اداره کل عنوان کرد.
مدیر کل
بندر و دریانوردی خرمشهر بر لزوم پایبندی مدیران و مسئولان بندر خرمشهر به میز
خدمت برای پاسخگویی به مراجعان و برطرف کردن مشکلات مردم تأکید کرد.
محسنی
افزود: به منظور کاهش در مدت زمان پاسخگویی به مراجعه کنندگان، میز خدمت در نزدیک
ترین محل ورود ارباب رجوع به ساختمان مرکزی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر استقرار یافته و
کارشناسان این بخش در روزهای کاری و در طول ساعات اداری با ارائه اطلاعات و
راهنمایی های مورد نیاز پاسخگوی مردم و مراجعه کنندگان خواهند بود.
به گفته
وی با استقرار این میز بدون نیاز به مراجعه ارباب رجوع به واحدهای مختلف، درخواست
های آنان ثبت شده و با هدایت و هماهنگی مسئول آن به واحدهای مرتبط، مدت زمان انجام
خدمت رسانی کاهش می یابد.