راهبرد مشارکت الکترونیکی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر
اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر درجهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های عملیاتی، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین
را تامین نماید.
لذا:
- تمامی قوانین و مقررات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از سمت سازمان بنادر و دریانوری ابلاغ می شود.
- در جهت خدمت رسانی بهتر ، رفع نواقص و
دریافت نظرات کاربران ، امکان نظر سنجی در تارنما فراهم شده است.
- دراین تارنما سعی شده است کلیه استاندارد های
مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری
تارنما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات
ایجاد گردد.
- اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع
رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده
است.
- اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار،
اطلاعیه ها و ....درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده
است.
- دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و
انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها درسایت سازمان فراهم شده است.