دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸

راهبرد مشارکت الکترونیکی

راهبرد مشارکت الکترونیکی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر 

اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر درجهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های عملیاتی، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.

لذا:

  1. تمامی قوانین و مقررات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از سمت سازمان بنادر و دریانوری ابلاغ می شود.  
    1. در جهت خدمت رسانی بهتر ، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان نظر سنجی در تارنما  فراهم شده است.
    2. دراین تارنما سعی شده است کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
    3. اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
    4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ....درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.
    5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها درسایت سازمان فراهم شده است.