پرسش نامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات پرسش نامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات مشخصات فردی جنسیت مرد زن سن برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟ دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: لطفا به هر یک از سوالات ذیل به میزان سطح رضایت مندی خود پاسخ دهید. سنجش شفافیت فرآیندی نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارایه خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد پاسخگوئی و مسئولیت پذیری نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد تسلط بر فرایند دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد زمان فرایند تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت" خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد نظام مند بودن فرایند نظم، ترتیب وسهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد کلیت فرایند احساس رضایت از خدمت دریافت شده خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: بازخوانی بازخوانی * = ضروری